Stall Traily

Hejhej, vi är 2 tjejer vid namn Sara och Linnéa ;)
Vi ska bli 11 snart, jag Linnéa blir 11 år i augusti och jag Sara blir 11 i september.
Vi 2 råkar faktiskt vara bästisar :)

Stallet Traily äger vi 2 och här skriver vi vad som händer omkring stallet.se och olika stall
och såklart vårat stall!

DESIGN:
Design på bloggen och i stallet kommer såfort när jag Linnéa har tid!
Jag kommer göra de i photoshop cs4 :)
Kommentera gärna bloggen om ni kommenterar ''fint'' och har eran bloggadress med
så länkar vi er :D

Kommentera gärna vad erat stall heter så kan vi besöka erat stall.
Om ni har några frågor om saker eller tips eller idéer eller något så kommentera!! ;)



// Linnéa och Sara


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Samma här :)

2010-07-10 @ 11:21:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt stall heter Ensilage. Kika gärna in <3

2011-01-23 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback