Varför spelar NI stallet.se ;)???

Varför spelar just NI stallet.se :)?
Vad är de som är kul med de? Skriv i en kommentar och berätta varför :D!
Jag (Linnéa) har haft s.s (stallet.se) sen jag var 7 och ett halvt :)
Jag har haft/ägt över 10 stall som jag sålt undertiden jag har spelat.
Jag har sålt mina stall för ett halvår sedan för att jag tröttnade på s.s men nu
har jag kommit igång och jag och Sara gjorde ett tillsammans!!
De som är roligt med s.s är att de är ett ONLINE-spel och mycket tävlingar och tips där.
Mycket mysiga människor <33 :) Hehe
Men skriv varför ni spelar de :)
//Linnéa


Kommentarer
Postat av: Jessica · Marathon

för mig är de en community, för de var det från hela början, så jag kommer aldrig säga Spela online-spelet stallet.se

2011-02-09 @ 16:08:57
Postat av: Elinor

Hej, jag spelar S.s för jag älskar jätte mycket djur! Jag har själv djur hemma och det kan vara kul att göra designer och träffa andra med kanske samma intresse :) <3

2011-11-21 @ 21:06:06
Postat av: Josephine P.

Jag hittade stalelt.ses klubbsida i Min häst, och blev sedan medlem då jag älskar hästar ^^

2013-01-22 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback